Posláním nemocničního ombudsmana je ochrana práv pacientů. Slouží jako prostředník mezi pacienty, jejich blízkými a zdravotnickým personálem, s cílem nalézt řešení při situacích spojených s diagnostikou, léčbou či hospitalizací pacientů v Nemocnici Brandýs nad Labem. Nemocniční ombudsman především přispívá ke zvyšování kvality poskytovaných zdravotních služeb a spokojenosti pacientů i zaměstnanců brandýské nemocnice. V běžném každodenním provozu řeší nemocniční ombudsman vyřizování stížností, žádostí a podnětů týkajících se poskytované péče, služeb nebo chování zaměstnanců. Dále zprostředkovává komunikaci mezi jednotlivými odděleními nemocnice a pacientem nebo jeho rodinou, zjišťuje skutečný stav věci a navrhuje vhodná nápravná opatření.
Nemocniční ombudsman je při své práci nestranný a důvěryhodný pro všechny zúčastněné strany.
Nemocniční ombudsman je jmenován ředitelem nemocnice a jeho povinností je zachovávat mlčenlivost. Jeho výkon funkce slouží výhradně k potřebám Nemocnice Brandýs nad Labem.
Jak oslovit nemocničního ombudsmana:
Písemně: Nemocniční ombudsman, PP Hospitals, s.r.o., Brázdimská 1000 Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 250 01
Elektronicky: ombudsman@nembnl.com